NOVEMBER FAVOURITES

20:13

Ahoj, po delší době jsem zase tu! Minulý týden jsem toho měla opravdu hodně do školy, proto nevyšel ani jeden článek a týden předtím jsem se pro změnu zabývala stříháním videa, což mi trvalo celkem dlouho, protože s tím byly menší problémy. Ale teď už přejdeme k dnešnímu článku, dnes tu mám zase po měsíci listopadové oblíbence.:)


1) KNIHA
A už zase tu mám knihu od mého nejoblíbenějšího spisovatele - Johna Greena. Kniha je naprosto skvělá a vřele ji doporučuji! :)

2) KOSMETIKA

Mým oblíbencem v kategorii kosmetika se stal tenhle korektor od Catrice, který mám z Vídně.

3) INSTAGRAM


Tento měsíc jsem si vybrala instagram lovelypepa. Má strašně krásné fotky, proto se na ní určitě podívejte.

4) HUDBA
#GETITRIGHT - Miley Cyrus
Lay It All On Me - Rudimental, Ed Sheeran
Here For You - Kygo, Ella Henderson
Hello - Adele
Hungry - Remix - Niklas Ibach

5) FILM
Konečně jsem se podívala na film FROZEN (Ledové království) a fakt se mi moc líbil, takže kdo jste ho ještě neviděl, určitě se na něj podívejte.

6) YOUTUBER
Tentokrát jsem si nevybrala mého oblíbeného Youtubera, ale chtěla bych slyšet váš názor na moje videa. Opravdu mě to baví a trávím nad tím celkem dost času, takže bych byla moc ráda kdybyste mi třeba poradili, co bych mohla vylepšit.

7) OBLEČENÍ
Moc jsem si oblíbila tento cardigan, který mám z Tally Wejlu. Je krásně teploučký a navíc byl ve slevě! :D

8) APLIKACE
Teď před Vánoci se často dívám na vánoční videa, proto u mě za tento měsíc vyhrála aplikace Youtube, kterou všichni jistě znáte.

Pro dnešek je to vše, doufám, že se vám můj dnešní článek líbil a ahoj u dalšího článku! :)








You Might Also Like

2 komentářů

PAGEVIEWS

Používá technologii služby Blogger.