WEEK IN PICTURES

21:37


Skoro po 2 týdnech tu mám pro vás již delší dobu slibovaný Week in Pictures článek! Nesmím zapomenout  napsat, že tyto články nebudou pravidelně každý týden, ale jen když se bude dít něco zajímavého.


 Tento týden jsem byla opravdu stále pryč - (důvod proč nebyly články) a mám docela dost fotek, se kterými bych se s vámi ráda podělila.
 Doufám, že vás tyto články budou bavit a přeji příjemnou podívanou. :)

 Byla jsem na svatbě na které podávali úplně geniální jídlo!

 Miluju když má nebe takové barvy.

 Můj oběd, který byl tak velký, že jsem ho ani nedojedla. 

 Abych pravdu řekla, nikdy jsem si nevšimla těch lezoucích miminek.

 A konečně jsme navštívili kočičí kavárnu! Ano, odhadli jste správně - miluju kočky.

 Noční Praha byla naprosto kouzelná!

Hah, moje loď. 
 Jenom já si můžu dát palačinky s hromadou cukru o 11 večer.

A Jak jste si užili víkend vy? :) 
Ahoj Příště! 























You Might Also Like

4 komentářů

PAGEVIEWS

Používá technologii služby Blogger.